virgo horoscope

747
3373
virgo horoscope
virgo horoscope

virgo horoscope

virgo horoscope

۔۔۔۔۔برج سنبلہ سیارہ۔۔۔۔۔۔۔

حروف: پ-غ
24اگست تا 23 ستمبر
ایک ذوجسدین خاکی برکت،منفی اور مونث
ستارہ قمر : عطارد
مقسومی نگ : عقیق،ترمرے،سارڈآئیکس،سنگ سلیمانی
مقسومی رنگ : سبز،بنفشی،سیاہ
دھات : ٹن،سیماب
حصہ جسم : انتڑیاں
خاصہ : انڈسٹری،ادراکوتمیز رکھنا ،اعلیٰ درجے کی خوبی، تکمیل

virgo horoscope

۔۔۔۔۔۔۔۔۔تعارف۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

یہ لوگ اپنی وضع قطع اور رنگ ڈھنگ اور نفسیات کے اعتبار سے دوسرے برج کے تحت پیدا ہونے والوں سے بالکل مختلف ہوتے ہیں ۔اتنی زیادہ مختلف کے آپ انہیں کسی محفل، دفتر ،اسٹاپ پر بہ آسانی شناخت کر سکتے ہیں۔ فرض کیجئے آپ کسی دعوت میں شریک ہیں ۔ہر طرف چہل پہل ہے۔ لوگ ایک دوسرے سے بڑی گرمجوشی سے مل رہے ہیں۔ باتیں ہو رہی ہیں الغرض ایک ہنگامہ برپا ہے۔ ایسے میں آپ ذرا چند لمحوں کے لئے ایک طرف الگ ہوکر کھڑے ہوجائیں۔ اور محفل پر ایک طائرانہ نظر ڈالیں۔ پہلے تو سب لوگ آپ لوگوں کا فرداً فرداً جائزہ لینا شروع کریں گے ۔تو یہ لوگ آپ کو دوسروں سے ذرا الگ اور نسبتا خاموش نظر آئیں گے۔ یہ لوگ بڑے مطمئن ہوں گے ۔خود اپنے اندر مگن ہوں گے ۔اور اپنے اردگرد ہونے والی سرگرمیوں کو بڑی گہری نظر سے دیکھ رہے ہوں گے۔ اگر آپکو ایسے لوگ نظر آ جائے تو سمجھ لیں کہ یہ سنبلہ افراد ہیں۔ آپ جلد بے تکلف ہونے میں گھبراہٹ محسوس نہیں کرتے اور باتوں باتوں میں آپ اس بات کی تصدیق بھی کر سکتے ہیں۔کہ دفترمیں سنبلہ لوگ دیر تک کام کرنا پسند کرتے ہیں۔ ایسا وہ کسی جبر یا لالچ کے تحت نہیں کرتے بلکہ وہ خود کو کام میں مصروف رہنا پسند کرتے ہیں۔ کسی صلے کی آرزو اور ستائش کی تمنا رکھنا اور اپنے کام میں غیرمعمولی دلچسپی لینے کی وجہ نفسیاتی ہے ۔سنبلہ لوگ زیادہ لوگوں کی موجودگی میں اپنے آپ کو بے آرام محسوس کرتے ہیں۔ سماجی تقریبات سے بچنے کے لئے وہ خود کو غیر شعوری طور پر کام میں مصروف کر لیتے ہیں۔ اس طرح اپنی زندگی کی گہماگہمی میں شریک نہ ہونے کا ایک معقول جواز ہاتھ آجاتا ہے۔ سنبلہ افراد ہر کام بڑے سکون اور اطمینان سے کرتے ہیں ۔اگرچہ اگر یہ کسی بس سٹاپ پرکھڑے بس کا انتظار کر رہے ہوں گے تو ان کے ہاتھ یا جیب میں کرائے کے کھلے پیسے موجود ہونگے۔ بہت کم ہوتا ہے کہ دوروپیہ کے ٹیکٹ کے لئے سنبلہ مسافر پانچ یا دس روپے کا نوٹ کنڈکٹر کے ہاتھ میں تھما دے ۔سنبلہ برج کے زیر اثر لوگ بحیثیت مجموعی زیادہ خوبیوں اور کم خامیوں کے مالک ہوتے ہیں ۔جو لوگ ان کی نفسیات سے واقف ہوتے ہیں۔ وہ ان کی رفاقت سے بہت کچھ حاصل کرتے ہیں ۔ سنبلہ لوگوں کے لئے درج ذیل مثبت اور منفی پہلوؤں کا جاننا نہ صرف اس برج کےتحت پیدا ہونے والوں بلکہ ان سے وابستہ لوگوں کے لئے بے حد ضروری ہے

۔۔۔۔۔۔مثبت پہلو۔۔۔۔۔۔۔۔

وفاداری 
ان کی وفاداری کسی بھی شک و شبہ سے بالا تر ہوتی ہے ۔یہ وفاداری کے جواب میں غیر مشروط وفاداری کے طلبگار نہیں ہوتے۔ صرف یہ توقع رکھتے ہیں کہ ان کی وفاداری سے غلط فائدئے نہ اٹھائے جائیں ۔

راست گوئی  
سنبلہ لوگوں میں راست گوئی کی عادت حد سے بڑی ہوئی ہوتی ہے۔ جو اکثر لوگوں کو بہت گراں گزرتی ہے۔ یہ عادت باہمی رشتوں اور تعلقات کو مضبوط بنانے میں بہت مدد دیتی ہیں اور بے شمار الجھنوں سے نجات کا باعث بنتی ہے ۔

فضول خرچی اور اسراف سے اجتناب 
سنبلہ لوگوں کی کامیاب معاشی زندگی میں اس بات کا بہت دخل ہوتا ہے۔ کہ وہ فضول خرچی اور بےجا اسراف کو سخت ناپسند کرتے ہیں۔ ان کی شخصیت کا یہ مثبت پہلو ان لوگوں کے لئے بہت خوشنما ہوتا ہے ۔جو سنبلہ کے ساتھ مل کر کاروبار کرتے ہیں ۔گھریلو زندگی کو متوازن رکھنے میں بھی یہ پہلو بہت کارآمد ہوتا ہے ۔

خود انحصاری
سنبلہ کی شخصیت کا یہ ایک بہت نمایاں پہلو ہے۔ یہ ان کے اندر چھپی ہوئی قوت ارادی کا پتہ دیتی ہے ۔خود انحصاری کے رویے کی وجہ سے سنبلہ کبھی کسی پر بوجھ نہیں بنتا۔ اور اپنے رشتہ داروں اور دوستوں کو غیرضروری امتحانات میں نہیں ڈالتا۔ کاروبار اور ملازمت میں خود انحصاری کا جذبہ اس کی ترقی کی راہ ہموار کرتا ہے ۔

دوسروں کی مدد
سنبلہ کی زندگی کا یہ پہلو بلاشبہ بڑی مثبت اہمیت کا حامل ہے۔ لیکن اس کا دائرہ بہت محدود ہے۔ سنبلہ لوگ دوسروں کی مدد ضرور کرتے ہیں۔ لیکن وہ بلا امتیاز مدد کے اصول پر یقین نہیں رکھتے ہوئے ان لوگوں کی مدد کرنے میں دیر نہیں لگاتے جن کو مدد کی واقعی ضرورت ہوتی ہے اور جو آگے چل کر ان کے کام بھی آ سکتے ہیں۔ دوسرے لفظوں میں یہ کہا جاسکتا ہے کہ وہ امداد برائے انسانیت کے کم اور امداد باہمی کے اصول پر زیادہ عمل درآمد کرتے ہیں ۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔منفی پہلو ۔۔۔۔۔۔۔۔۔

انفرادیت پسندی :
انسانی زندگی میں چند خوبیاں ایسی ہوتی ہیں۔ جو اپنے ردعمل میں جن خامیوں کو بھی پیدا کرتی ہیں۔ سنبلہ میں حد سے بڑھا ہوا خود انحصاری کا جذبہ اسے داخلیت پسند بنا دیتا ہے۔ داخلیت پسندی، انفرادیت پسندی کو پیدا کرتی ہے ۔سنبلہ کی شخصیت کا یہ منفی پہلو اسی صورتحال کا منطقی نتیجہ ہے۔ ضرورت سے زیادہ ہر چیز خراب ہوتی ہے۔ بالخصوص انفرادیت پسند اگر حد سے بڑھ جائے تو تو وہ انسان کی زندگی میں گوناں گوں نفسیاتی مسائل کو جنم دیتی ہے۔ سنبلہ بھی دوسروں سے کٹ کر زندہ رہنے کےمسائل کا شکار ہوتا ہے اود اس کی انفرادیت پسندی اس کے اندر احساس تنہائی کو بہت شدید کر دیتی ہے ۔
غروراوراناپسندی:
سنبلہ لوگ اپنی انفرادی خوبی سے واقف ہوتے ہیں اس لیے ان کے اندر غرور کا جذبہ پایا جاتا ہے ۔جس کا وہ اکثر اوقات مظاہرہ بھی کرتے ہیں۔ عوامی سطح پر مقبول اس محاورے یعنی “خدا جب حسن دیتا ہے نزاکت آ ہی جاتی ہے” کا اطلاق سنبلہ پر بخوبی کیا جاسکتا ہے۔ یہ لوگ عموما پرکشش اور حسین لوگوں سے نفسیاتی طور پر مرغوب رہتے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ سنبلہ افراد جب اپنے حسن کے حوالے سے بے جا غرور کا مظاہرہ کرتے ہیں تو لوگ اسے نظر انداز کر دیتے ہیں ۔یہی عمل آگے چل کر سمبلہ میں انا پسندی جیسے منفی نفسیاتی رجحان کو جنم دیتا ہے ۔برج اسد کے تحت پیدا ہونے والے لوگوں میں پائی جانے والی بیماری کی حد تک بڑھی ہوئی انا پسندی کے مقابلے میں سنبلہ لوگوں میں کم انا پسندی ہوتی ہے لیکن اگر وہ اپنی اس منفی نفسیاتی خامی کے بارے میں شعوری نہیں ہوتے تو یہ اناپسندی ان کی زندگی میں خطرناک نتائج بھی مرتب کر سکتی ہے ۔۔۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔غذا اور صحت۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

ان تاریخوں میں پیدا ہونے والے افراد اپنی صحت اور اس کے معاملات میں بہت باخبر ہوتے ہیں ۔یہی وجہ ہے کہ یہ زیادہ عمر تک جاذب نظر رہ سکتے ہیں۔ تاہم میٹھے سے ان کی رغبت انہیں موٹاپے کی طرف مائل کرتی ہے کیونکہ ان کا حاکم سیارہ مریخ ہے۔ یہی وجہ ہے کہ دباؤ میں یہ بہت غصیلےاور تندخو ہو جاتے ہیں۔ وٹامن b اعصابی نظام کو صحت مند رکھنے کے لئے ضروری ہے۔ سنبلہ افراد کیلئے کیلشم جزولازم کی حیثیت رکھتی ہے کیونکہ یہ اعصاب کو پرسکون کرتی ہے۔ ان کے لئے چہل قدمی اور سوئمنگ پول کے کنارے بیٹھ کر پاوں ہلانا بہترین ہے۔ ان کے جسم کو خاص طور پر وٹامن Cکی ضرورت ہوتی ہے۔ جو سنگتروں اور خربوزے سے حاصل ہوتے ہیں۔ سنبلہ افراد کو دانتوں اور ہڈیوں کی بیماریوں سے بچنے کے لئے فلورائیڈراور کیلشیم کی ضرورت ہوتی ہے۔ جو کہ دودھ پنیر سبز پتوں کی سبزیوں سے حاصل ہو سکتے ہیں۔ انہیں باقاعدگی سے ورزش کرنے چاہئے تاکہ یہ توانا ہیں۔ اپنے آپ کو دلکش اور جوان رکھنے کے لئے انہیں چاہئے کے وٹامنE اور 3B کو اپنی غذا میں شامل رکھیں۔ مرغی، انڈے، گوشت، تمام اجناس اور آلو یہ تمام اجزاء انہیں مہیا کریں گے۔ مدنیات میں یہ تانبا ان کے لئے ضروری ہے۔ جو خشک پھل اور گری دار میوے استعمال کر کے حاصل کر سکتے ہیں ۔
سائیکل چلانا ان کے لئے بہترین ورزش ہے اور باغبانی ان کے لئے بہترین ہے

۔۔۔۔۔۔۔۔سنبلہ افراد کن باتوں سے خوش ہوتے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔

سنبلہ افراد کی زندگی میں صفائی کی بہت اہمیت ہوتی ہے۔انہیں اس بات سے دلی اطمینان ملتا ہے جب ان کے بچے گھر میں سامان نہیں بکھیرتے۔ جب ان کی چادریں وغیرہ صاف ستھری ہوتی ہیں۔ اگر ان کے گھر میں کوئی دعوت وغیرہ ہوتی ہے تو اس میں بھی وہ انتہائی سلیقے سے کام کرتے ہیں۔ لیکن اگر دعوت ختم ہونے کے بعد انہیں اپنا کارپٹ گندا نظر آئے یا ان کے کپڑوں پر کوئی داغ لگ جائے تو انہیں بہت رنج ہوتا ہے۔ تازہ پھول انکی طبیعت کو سکون پہنچاتے ہیں ۔بلز اور گھر کے اخراجات پورے ہونے کے بعد اگر رقم بچ جاتی ہے تو بھی یہ بہت خوش ہوتے ہیں۔ سنبلہ افراد اُس وقت بہت خوشی محسوس کرتے ہیں جب لوگ ان کی بتائی ہوئی کسی نصیحت پر عمل کرتے ہیں۔ یہ لوگ بہت نظم و ضبط کےمالک ہوتے ہیں۔ سنبلہ مرد جس پیشے میں بھی کام کرے نمایاں رہتے ہیں حالانکہ ان میں حکمرانی کرنے کا جذبہ کم ہوتا ہے اور لوگ ان کی باتوں کو زیادہ اہم نہیں سمجھتے ۔ان کے نزدیک پیسے کی بہت اہمیت ہوتی ہے۔ یہ برے وقت کے لئے پہلے ہی رقم بجانا شروع کر دیتے ہیں ۔۔۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔سنبلہ افراد کی خصوصیات۔۔۔۔۔۔۔۔

زندگی سے اونچی توقعات رکھنے والے جذباتی مگر حقیقت پسند افراداس برج سے تعلق رکھتے ہیں۔ عاجزی اور خدمت کا پیکر پس پردہ رہ کر کام کرنے والے اکثر زندگی میں مثبت انداز سے کامیابی حاصل کرلیتے ہیں۔ ان سے قریب رہنے والے افراد ہی ان کو اچھی طرح جان سکتے ہیں اور ان کی قدر کرتے ہیں۔ یہ لوگ عموما نیک فطرت ہوتے ہیں۔ لیکن اگر برائی کی جانب مائل ہوجائے تو پھر اسی شدت سے ہوتے ہیں۔ کے نکلنا مشکل ہو جاتا ہے۔ اجنبی لوگوں سے جلدی بے تکلف ہو جانے کی صلاحیت ان میں نہ ہونے کے برابر ہوتی ہے۔ آئیڈیل ساتھی کے متلاشی اور منتظر رہتے ہیں۔ مرد نظم و ضبط میں ماہر اور سنبلہ خواتین اچھی بیوی بننے کی صلاحیت رکھتی ہیں ۔قدرتی مناظر سے لگاؤ اور سادگی کے دلدار ہوتے ہیں ۔ان کے ہاتھ پاؤں اکثر صاف ستھرے خوبصورت اور آرٹسٹک ہوتے ہیں۔ ان کا موافق پتھر پکھراج ہے ۔جو گہری محبت اور مستقل مزاجی کی خصوصیات کو ظاہر کرتا ہے۔ نیلا، اورینج اور زنگالی رنگ میں بے حد خوبصورت اور منفرد دکھائی دیتے ہیں۔ یہ آپ کو اکثر بے حد صاف ستھرے نظر آئیں گے ۔جو ان کی فطرت کا خاصہ ہے۔ ان کی ذہانت ان کا سب سے بڑا سرمایہ ہے ۔ان کے بہترین ہمسفر دوست جدی اورثور ہوتے ہیں۔ جو ان ہی کی طرح دھیما مزاج رکھتے ہیں ۔لیکن ڈور جیتنے کے قائل ہوتے ہیں ۔۔۔۔۔

 

۔۔۔۔۔۔۔۔ خود کو نکھارئیے ۔۔۔۔۔۔۔

یہ اکثر پس پردہ رہ کر کام کرتے ہیں اس لئے ان کی صلاحیت منظرعام پر نہیں آتیں جس کی وجہ سے یہ اکثر احساس کمتری کا شکار ہو کر اپنے اندرایک خلا محسوس کرنے لگتے ہیں۔ اگر آپ سنبلہ ہے اور آپ کے ساتھ ایسا ہوتا ہے تو تھوڑی سی کوشش سے یہ عادت ترک کر ڈالیں ۔اپنی تنقید کی عادت پر تھوڑا سا کابو پانا سیکھیں۔ کیونکہ یہ آپ کو اپنے دوستوں سے دور کردیتی ہے۔ صحت کی طرف سے ہر وقت فکرمند ہونے کی عادت پر قابو پائیں، دماغ سے کام لینا اچھی بات ہے۔ لیکن آئیڈلسٹک ہونے پر ذرا قابو پائیں کہ ضروری نہیں کہ سامنے والے میں ساری خصوصیات آپ ہی کی مرضی کی ہوں اور ان باتوں کی وجہ سے طبیعت میں جھنجھلاہٹ بھی رہتی ہے جس کے اثرات صحت پر ظاہر ہوتے ہیں۔ خود کو مضبوط بنا کر رکھنے کے لیے ضروری ہے کہ غیر مشروط محبت کا طریقہ سیکھیں ۔بچت کرنا اور سوچ سمجھ کر خرچ کرنا آپکی شخصیت کا تعریفی پہلو ہے ویسے بھی اس برج کی خواتین کا اکثر رنگ بے حد خوبصورت ہوتا ہے۔ لہذا انہیں میک اپ کی کم ہی ضرورت پیش آتی ہے۔زیورات اگر پکھراج کے بنوائیں تو یہ ہر دم آپکو اپنی خصوصیت کا احساس دلائیں گے۔کیونکہ ویسے بھی آپ اسٹائلش، منفرد اور صاف ستھرے ہونے کی وجہ سے توجہ حاصل کرلیتے ہیں ۔۔۔۔۔۔

……..آپکی شخصیت کی پہچان …….

سنبلہ افراد بے حد مکمل محنتی اور جفاکش ہوتے ہیں ۔خدمت اور عاجزی کوٹ کوٹ کر بھری ہوتی ہے۔ یہ نہایت خاموشی سے پس پردہ رہ کر کام کرتے ہیں اور یہی وجہ ہے کہ اکثر دوسرے لوگ ان کے کام کا کریڈٹ حاصل کرلیتے ہیں۔ ان کی تیز فہمی ان کا سب سے بڑا سرمایہ ہے ۔سنبلہ افراد کی ایک اور منفی عادت ان کی تلخ زبان اور نقادانہ فطرت ہے ۔جس کی وجہ سے اکثر یہ تنقید کا نشانہ بنتے ہیں۔ ایسے لوگ محبت کے معاملے میں دل کے بجائے دماغ سے کام لیتے ہیں ۔چناچہ آپ اپنے لئے ایک مکمل ساتھی چاہتے ہیں ۔جو بسا اوقات ان کے لئے ایک دن جلا دینے والا عمل ہوتا ہے ۔یہ گھر اور بیرونی سرگرمیوں میں بہت دلچسپی لیتے ہیں ۔انہیں تقریبات میں شرکت کا بہت شوق ہوتا ہے ۔سنبلہ افراد کو نیلے اور گرے رنگ کا مرکب استعمال کرنا چاہیے۔ عام طور پر سنبلہ افراد کے ہاتھ خوبصورت اور آرٹسٹک ہوتے ہیں ۔اگر آپ سونے یا پلانٹنیم کی انگوٹھی ہر وقت ہاتھ میں پہنیں جس میں ایک پکھراج جوڑا ہو یہ ان کی خصوصیات کی ہر دم انہیں یاد دلاتا رہے گا ۔سیاہ و سفید کا امتزاج ان کے ٹھنڈے مزاج اور صفائی و ستھرائی سے مل کر اچھا تاثر پیش کرتا ہے ۔۔۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔شخصیت۔۔۔۔۔۔۔۔۔

یہ ایک خاکی برج ہے سنبلہ کا نعرہ ہے “میں نہایت ذہین ہوں ” علامت دوشیزہ ہے ۔اعضائے جسمانی میں آنتوں پر حکمران ہیں ۔ذریعہ سفر قابل تغییر ہے۔یہ لوگ بڑے کامیاب رہتے ہیں ۔سنبلہ کا حکمران سیارہ عطارد ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔سادگی پسند۔۔۔۔۔۔۔

یہ بڑی حیرت کی بات ہے کہ اسد اور سنبلہ جو ایک دوسرے کے قریبی ہمسائے ہے۔ یہ دونوں ایک دوسرے سے بالکل متضاد ہے جہان اسد مجسم نمائشی ہے وہاں سنبلہ نہایت سادگی پسند ہے جہاں اسد اپنے سونے کے تخت پر بیٹھ کر خادموں پر حکم چلاتا ہے وہاں سنبلہ یہ بندھا یہ بات برداشت نہیں کرسکتا ہے کے لوگ ان کے دربار میں بازیابی کا انتظار کرے وہ تو لوگوں کی خدمت کرنے کو کسی سے خدمت کرانے پر ترجیح دیتا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔شرمیلاپن۔۔۔۔۔۔۔

اگرچہ آپ اکثر محشر خیال لیے رہتے ہیں۔ اس کے باوجود آپ اپنے ذاتی نکتہ خیال کا اظہار کرنے میں شرم محسوس کرتے ہیں۔ اگرچہ سخت جان ثور کی مانند اپنی رائے کی تبلیغ نہیں کرسکتے ہیں لیکن بحث ختم ہونے سے پہلے آپ شرط لگا سکتے ہیں کہ کون جیتے گا ۔۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔پاکیزگی۔۔۔۔۔۔۔

کیونکہ آپ کی علامتیں دوشیزہ ہوتی ہے۔ اس لئے آپ پاکیزہ، نہایت بلند اخلاق ،خودکفیل، بے داغ اور موجودہ حالات میں کسی قسم کی تبدیلی کرنے پر راضی نہیں ہوتے ۔آپ اچھے ہی نہیں بلکہ بہت اچھےہوتے ہیں ۔

۔۔۔۔۔۔۔ثابت قدم۔۔۔۔۔۔۔

سنبلہ شخص مثبت طریقے پر عمل کرنا اپنا فرض خیال کرتا ھیں ۔وہ ایک ایسا شخص ہوتا ھیں جس کے سامنے ہمیشہ کوئی نہ کوئی مقصد ہوتا ھیں۔ اور وہ سب کی بھلائی چاہتا ھیں ۔وہ بالعموم اپنے طریقہ کار میں ذہانت سے کام لیتا ھیں۔ وہ بہت کم جذباتی ہوتا ھیں لیکن نہایت ثابت قدمی اور استقلال سے کام کرتا رہتاھیں ۔کوئی ایسا کام جو عمل پر پورا نہ اتر سکے اور سائنسی اصولوں کے مطابق نہ ہووہ اس قسم کے کام پر بھروسا نہیں کرتا ہے۔ وہ کام میں فنکارانہ انداز پسند نہیں کرتا ۔
سنبلہ افراد بالعموم ذہین ہوتے ہیں۔ لیکن اکثر وہ گہرا مطالعہ کرنے کی تکلیف برداشت نہیں کرتے ،وہ چاہتے ہیں کہ ان کے ساتھی بھی انہیں کی طرح بہت سی معلومات رکھتے ہوں۔ اگر ان سے زیادہ نہیں تو ان سے کم بھی نہ ہوں ۔وہ کلچر اور ذہانت کی بڑی قدر کرتےہیں۔ ان کا اپنا ایک طریقہ کار ہوتا ہے۔ جسے وہ معاملے کی تہہ تک پہنچ جاتے ہیں ۔وہ ایک سنجیدہ ذہین شخص کی مانند بالعموم قابل اعتماد بننے کی کوشش کرتے ہیں۔ وہ ان لوگوں میں سے نہیں ہوتے جو زندگی میں بڑے بڑے خطرات مول لیتے ہیں ۔

۔۔۔۔۔۔نقاداورتجزیہ نگار۔۔۔۔۔۔۔

اس برج کے تابع پیدا ہونے والے افراد نقاد اور تجزیہ نگار ہوتے ہیں ۔وہ کام کو پوری دلجمعی سے کرتے ہیں اور یہ یقین رکھتے ہیں کہ کامیابی کیلئے ایسا کرنا بہت ضروری ہے ۔ان میں یہ رجحان پایا جاتا ہے کہ وہ ایک ہی کام طویل عرصے تک کرتے رہتے ہیں ۔ان کی ترقی اور تنخواہ میں اضافے کا انحصار ان کی اچھی کارکردگی پر ہوتا ہے ۔وہ خود اپنی تعریف کے لئے ترقی حاصل کرنے سے قاصر رہتے ہیں بلکہ یہ کوشش کرتے ہیں کہ کوئی ان کی وکالت کرے۔ وہ بہترین کارکن ہوتے ہیں کیونکہ وہ تفصیلات کے بارے میں بڑے ہوشیار ہوتے ہیں اور شاذ و نادر ہی کوئی غلطی کرتے ہیں ۔۔

دانشورانہ سوچ

دوسروں کو بڑے کارآمد مشورے دیتے ہیں۔ وہ بالخصوص اچھے مقرر نہیں ہوتے ہیں جس کی وجہ یہ ہے کہ وہ تفصیلات پر بہت زیادہ توجہ دیتے ہیں ان کا پڑھنا یا سناناکوفیۃ کا سبب ہوتا ہے۔ لیکن جو لوگ علم حاصل کرنا چاہتے ہیں ان کو چاہیے کہ وہ ان کی بات غور سے سنیں ۔ سنبلہ خاکی اور دانشوری کا برج ہے۔ یہی وجہ ہے کہ ان لوگوں میں جذبات کی وہ گہرائی اور جوش گرمی نہیں ہوتی ہے جو رومان کے لئے ضروری ہے۔ وہ محبت کے معاملے میں تھوڑے سے خودپرست ہوتے ہیں ۔اور ان کے لیے یہ بات بہت مشکل ہوتی ہے کہ خود کو دوسروں کے سپرد کردیں ۔۔۔۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔اچھے برے لوگ۔۔۔۔۔۔۔

سنبلہ فراد ان لوگوں کے ساتھ بڑے خوش رہتے ہیں جن کی پیدائش کے وقت سورج برج ثور، سرطان یا عقرب میں ہوتا ہے ۔جن لوگوں کی پیدائش کے وقت سورج برج جوزہ ،قوس یاحوت میں ہوتا ہے وہ سنبلہ افراد کے لئے مسائل پیدا کرتے رہتے ہیں۔۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔منتظم۔۔۔۔۔۔

سنبلہ افراد بڑے محنتی اور قابل اعتماد ہوتے ہیں ۔وہ انتہا درجے کے منتظم ہوتے ہیں اور بگڑے ہوئے کام سنوار سکتے ہیں۔ حرکات میں ایک نظام پیدا کر دیتے ہیں ۔یہ محنت سے جان نہیں چراتےبلکہ پوری کوشش کرتے ہیں کہ کام وقت پر مکمل ہو جائے۔ مشکلات میں جب لوگ ہمت ہار جاتے ہیں تو سنبلہ سے توقع کی جا سکتی ہے کہ وہ کامیاب ہو کر آئیں گے ۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ موقع شناس ۔۔۔۔۔۔۔

سنبلہ فرد میں لوگوں کی خدمت کرنے کا بڑا جذبہ ہوتا ہے۔ وہ بڑا حساس اور مشاہدے کا بڑا تیز ہوتا ہے ۔اور اپنے اردگرد والوں کی ضرورتوں کا وقت سے پہلے اندازہ لگا لیتا ہے جب بھی آپ کو ضرورت ہوتی ہے ۔تو یہ ہمیشہ موقع پر موجود ہوتا ہے۔ وہ کسی کے کام میں مداخلت نہیں کرتا ۔بلکہ کسی نہ کسی طرح مدد کرتا رہتا ہے ۔وہ شہرت کا خواہش مند نہیں ہوتا ۔سنبلہ فرد کھل کر بات کرتا ہے۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔اعتدال پسند۔۔۔۔۔۔۔

سنبلہ افراد زندگی میں اعتدال پسند ہوتے ہیں۔ توازن قائم رکھنے کی کوشش کرتے ہیں اور اس لیے اچھا کھاتے ہیں اور کثرت کرنا نہیں بھولتے۔ اکثر سنبلہ افراد اپنی عمر سے چھوٹے نظر آتے ہیں۔ بعض لوگ غذائیت سے بھرپور کھانوں اور وٹامن کے عادی ہوتے ہیں ۔تمام سنبلہ افراد اس بات کے قائل ہیں کہ توازن اور اعتدال سے کام لیا جائے خواہ وہ اس مقولہ پر عمل کریں یا نہ کریں۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔نئے خیالات۔۔۔۔۔

آپ ایک ایسے جینئس ہیں جو لاکھوں نہیں بلکہ کروڑوں معمولی تفصیلات اپنے ذہن میں محفوظ رکھ سکتے ہیں اور نظم و ضبط پر نہایت سختی سے عمل کرتے ہیں آپ پروسیسنگ تجزیہ کرنے اور ہر کام میں باقاعدگی پیدا کرنے کے ماہر ہیں۔ آپ کے دماغ میں ہروقت نئے خیالات کا محشر برپا رہتا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔باریک بین۔۔۔۔۔۔۔

برج سنبلہ میں عطارد کی موجودگی کا مطلب ذہنی تنظیم ہوتا ہے ۔نہایت تیزی سے بونے والے اور سبک روجوزہ جس کا حکمراں بھی عطارد ہے۔ کے برخلاف خاکی برج ہونے کے باعث سنبلہ عطارد کو باریک بینی اور ہوشیاری کے کاموں میں استعمال کرتا ہے۔ جہان جوزا کا تعلق زور خطابت سے ہے وہاں سنبلہ تحریری اطلاعات فراہم کرنے میں عالمی شہرت رکھتا ہے۔ یہ اور بات ہے کہ دوسروں کی خدمت کرنے کے جذبے سے اپنے اپنے بعض دوستوں کو ان کا گریڈ بنانے اور اپنی گرجدار آواز کی نقل اتارنے میں مدد کی ہو۔ ۔۔۔۔۔۔

 

 

virgo horoscope virgo horoscope today  horoscope by date of birth

virgo love horoscope

مزید اردو پوسٹ کیلئے روزانہ ہماری ویب سائٹ بیسٹ اردو ڈاٹ کام وزٹ کریں اور پوسٹ کی رائیٹ سائیڈ پر اپنا ای میل درج کر کے سب سکرائب کریں اور ہر پوسٹ بذریعہ ای میل اپنے ان باکس میں حاصل کرے شکریہ

747 COMMENTS

  1. naturally like your website but you have to take a look at the spelling on several of your posts. A number of them are rife with spelling issues and I to find it very bothersome to inform the reality then again I will certainly come again again.

  2. I am now not positive where you’re getting your information, however good topic. I needs to spend some time learning much more or understanding more. Thank you for wonderful info I was in search of this info for my mission.

  3. I definitely wanted to construct a quick word in order to thank you for some of the fantastic guides you are posting at this website. My prolonged internet investigation has at the end been compensated with incredibly good concept to exchange with my friends. I ‘d claim that many of us readers are undeniably endowed to be in a notable community with so many wonderful individuals with interesting points. I feel quite fortunate to have come across the website and look forward to many more brilliant moments reading here. Thanks a lot again for everything.

  4. Wow! This could be one particular of the most beneficial blogs We have ever arrive across on this subject. Actually Wonderful. I’m also an expert in this topic therefore I can understand your effort.

  5. Hiya, I am really glad I’ve found this info. Today bloggers publish just about gossip and internet stuff and this is actually irritating. A good web site with exciting content, that’s what I need. Thanks for making this web site, and I’ll be visiting again. Do you do newsletters by email?

  6. Hiya, I’m really glad I’ve found this info. Today bloggers publish just about gossip and net stuff and this is really frustrating. A good web site with exciting content, this is what I need. Thanks for making this web site, and I will be visiting again. Do you do newsletters by email?

  7. Hello there. I discovered your site by the use of Google while looking for a comparable subject, your website got here up. It appears good. I have bookmarked it in my google bookmarks to visit then.

  8. Hiya, I am really glad I’ve found this info. Today bloggers publish only about gossip and internet stuff and this is really frustrating. A good site with exciting content, this is what I need. Thank you for making this site, and I’ll be visiting again. Do you do newsletters by email?

  9. Hiya, I’m really glad I have found this information. Nowadays bloggers publish just about gossip and internet stuff and this is really irritating. A good web site with exciting content, this is what I need. Thanks for making this site, and I will be visiting again. Do you do newsletters by email?

  10. I would like to thank you for the efforts you have put in writing this site. I am hoping the same high-grade web site post from you in the upcoming as well. In fact your creative writing abilities has encouraged me to get my own web site now. Really the blogging is spreading its wings fast. Your write up is a good example of it.

  11. We are a group of volunteers and opening a new scheme in our community. Your web site offered us with valuable information to work on. You’ve done an impressive job and our whole community will be grateful to you.

  12. Hey there. I discovered your website by way of Google even as searching for a related subject, your web site came up. It appears good. I have bookmarked it in my google bookmarks to visit then.

  13. I truly wanted to type a simple word so as to appreciate you for all of the amazing facts you are showing on this website. My time consuming internet look up has at the end been honored with useful facts and strategies to go over with my contacts. I ‘d mention that we readers are very fortunate to be in a wonderful place with so many marvellous people with good strategies. I feel truly privileged to have discovered your entire webpages and look forward to so many more fun moments reading here. Thanks again for a lot of things.

  14. I really wanted to construct a simple message to be able to appreciate you for some of the lovely advice you are sharing here. My time intensive internet search has finally been compensated with brilliant ideas to exchange with my pals. I would assume that we site visitors are definitely endowed to live in a superb network with very many brilliant individuals with insightful concepts. I feel extremely fortunate to have encountered your entire web page and look forward to some more cool moments reading here. Thanks once more for everything.

  15. Thank you a lot for giving everyone a very remarkable possiblity to check tips from here. It can be so sweet and also full of fun for me personally and my office mates to search your website particularly three times weekly to read through the fresh secrets you will have. Not to mention, we are always amazed concerning the exceptional things you serve. Certain 3 points on this page are essentially the finest we’ve had.

  16. You really make it appear so easy along with your presentation however I in finding this matter to be really one thing which I feel I would never understand. It kind of feels too complex and extremely large for me. I’m looking ahead to your next publish, I¡¦ll try to get the grasp of it!

  17. Hello very cool blog!! Man .. Beautiful .. Amazing .. I’ll bookmark your site and take the feeds additionally¡KI am happy to search out a lot of helpful info right here within the put up, we need develop more strategies in this regard, thanks for sharing. . . . . .

  18. Hiya, I’m really glad I have found this info. Nowadays bloggers publish only about gossips and net and this is actually frustrating. A good site with interesting content, that is what I need. Thanks for keeping this web site, I’ll be visiting it. Do you do newsletters? Can’t find it.

  19. Thank you, I’ve just been searching for information approximately this subject for a long time and yours is the greatest I’ve discovered so far. But, what in regards to the bottom line? Are you sure in regards to the source?

  20. I would like to show some thanks to the writer just for rescuing me from this type of difficulty. After browsing through the world-wide-web and meeting strategies which were not beneficial, I was thinking my entire life was over. Being alive without the answers to the issues you have sorted out all through your article content is a serious case, and those which might have adversely affected my entire career if I hadn’t come across your web page. Your actual understanding and kindness in taking care of the whole thing was useful. I’m not sure what I would’ve done if I had not encountered such a thing like this. It’s possible to at this time look ahead to my future. Thanks so much for this reliable and sensible help. I will not be reluctant to refer your blog post to any individual who needs and wants direction on this problem.

  21. Thanks for some other informative website. The place else could I am getting that type of information written in such an ideal means? I’ve a project that I am just now working on, and I have been at the look out for such info.

  22. I’ve been surfing online more than three hours today, yet I never found any interesting article like yours. It is pretty worth enough for me. In my opinion, if all site owners and bloggers made good content as you did, the web will be much more useful than ever before.

  23. I would like to thank you for the efforts you have put in writing this site. I’m hoping the same high-grade blog post from you in the upcoming as well. Actually your creative writing skills has encouraged me to get my own site now. Actually the blogging is spreading its wings quickly. Your write up is a great example of it.

  24. Hiya, I am really glad I have found this information. Today bloggers publish only about gossip and web stuff and this is actually annoying. A good site with exciting content, that’s what I need. Thanks for making this website, and I’ll be visiting again. Do you do newsletters by email?

  25. Hiya, I am really glad I have found this info. Nowadays bloggers publish only about gossip and net stuff and this is really annoying. A good blog with interesting content, this is what I need. Thanks for making this website, and I’ll be visiting again. Do you do newsletters by email?

  26. I’ve been browsing on-line greater than 3 hours as of late, but I by no means found any interesting article like yours. It is lovely worth sufficient for me. In my view, if all web owners and bloggers made just right content material as you probably did, the internet will likely be a lot more useful than ever before.

  27. Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and wished to say that I’ve really enjoyed surfing around your blog posts. After all I will be subscribing to your rss feed and I hope you write again soon!

  28. Hey there. I found your web site by the use of Google at the same time as looking for a similar subject, your website came up. It appears to be great. I’ve bookmarked it in my google bookmarks to visit then.

  29. Hi there. I discovered your web site via Google at the same time as looking for a similar subject, your web site got here up. It seems great. I have bookmarked it in my google bookmarks to visit then.

  30. Hiya, I am really glad I have found this information. Nowadays bloggers publish only about gossip and web stuff and this is actually frustrating. A good blog with interesting content, that’s what I need. Thanks for making this site, and I’ll be visiting again. Do you do newsletters by email?

  31. Hello there. I found your web site by the use of Google while looking for a comparable topic, your web site got here up. It seems good. I’ve bookmarked it in my google bookmarks to visit then.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here